Biz Sizi Arayalım

Icon 18 Mayıs 2018
Icon Editör Erdem Melikoğlu
Icon 0 yorum

Beylikdüzü umre turları içinde bizler firma olarak her daim yeni planlamalar yapıyoruz. Firma arayışında olan ve kutsal ziyaretlerini sorunsuz bir şekilde yerine getirmek isteyen tüm Müslümanların başvuru yapabilecekleri bir firmayız. Edindiğimiz tecrübe sayesinde ve Hac ve Umre ziyaretleri konusunda deneyimli olan kadromuzla sizler için tur planlamalarında tüm detaylara dikkate derk istediğinizden fazlasını bulmanızı sağlıyoruz.

Umre Gezi Planı

Beylikdüzü umre turları yapan bir firma olarak bizler gezi planınızın kusursuz olması yolunda hizmetler sunuyoruz.

Bu alanda öncelikle Umre ziyaretinin amacı bilinmelidir. Hac görevinde olduğu gibi kutsal yerlerin ziyaret edilmesi anlamına gelen Umre de İslam dini açısından önemli bir yerdedir. Sünnet olarak ifade edilen bu eylemin yapılmasında bilinçli hareket edilmeli ve kutsal topraklarda sorun yaşanmadan ziyaret keyif içerisinde yapılmalıdır.

Müşterilerimizin bu kutsal görevlerinde tek bir bile pürüz yaşamadan sorunsuz gerçekleştirmeleri açsından tüm planlamaları detaylı bir şekilde gerçekleştiriyoruz. Tur planlamaları içinde size en uygun olanı seçebilmektesiniz. Umre ziyaret süresine ve içeriğine göre fiyat seçenekleri de değişmektedir.

Umre ziyareti sırasında bizler firma olarak Medine ve Mekke’ye ait olan tüm özel yerlerin ve önemli mekânların da gezilmesi konusunda plan program yapılmaktadır. Tur planına göre gidilip görülecek yerler ve zamanları gidilecek tarihler belirlenmektedir. Bu sırada asıl Umre ziyaretinin amacı olan Kâbe’nin de ziyareti yapılmaktadır. Küçük hac olarak bilinen Umre ziyareti tam olması gerektiği gibi yerine getirildikten sonra gezilip görülmesi gereken tüm mekânlara da zaman ayrılmaktadır.

Umre Ziyaretlerinde Firma Tavsiyeleri

Beylikdüzü umre süreçleri konusunda sorun yaşayan kişiler için bizler firma olarak bu planlamaların yapılması konusunda müşterilerimizin yanında oluyoruz.

Umre seyahat planlamasının yapılması sanıldığı kadar kolay değildir. Mekke ve Medine’de konaklayacak yerlerin bulunması, ziyaret edilecek yerler hakkında bilgi edinilmesi, Kâbe ziyareti, uçuşların ayarlanması gibi tüm süreçlerin belirlenmesi ve planlanması sanıldığı kadar kolay değildir. Bu nedenle bireylerin u alanda hizmet veren tur şirketlerinden yardım almaları sorunsuz bir Umre ziyareti gerçekleştirmeleri açısından önemli olmaktadır.

Bizler firma olarak bu konuda uzun zamandır hizmet sunuyoruz. Kurban bayramı dışında kalan tüm Umre ziyaret planlamalarını yaparak doğru zaman dilimlerinde kutsal görevin yerine getirilmesi konusunda aracı oluyoruz.

Uçuş planında iniş anında gidilecek yerler, kalınacak mekânlar, gezilecek ve görülecek mekânların seçilmesi ve hakkında bilgilerin aktarılması konusunda sizlerin aynında oluyoruz. Sizler sayın aldığınız Umre turu sayesinde ziyaretinizin tadını çıkarıyor güzel anılarla dönüyorsunuz.

Umre Tur Planlamaları

Beylikdüzü umre turları yapılması gereken zaman dilimlerine uygun şekilde firmamız tarafından belirlenmektedir. Hac görevi Kurban bayramı dönemi olan Zilhicce ayında yapılmaktadır. Bu dönem içinde Umre için bir ziyaret planlaması yapılmaz. Bunun bilincinde olunması gerekir.

Bizler firma olarak bu zaman dilimine dikkat ederek tur planlarınız bu zaman diliminin dışında kaşa diğer dönemler için yapıyoruz. Tur planlarımızı en kısa süreli olarak 7 gece olarak planlıyoruz. Bu süreyi kısa bulan kişiler 10 ila 15 gece kalışıyla değişen turlarla değerlendirebilirler Umre ziyaretlerini. Daha uzun süreli kalımlarında mümkün olduğunu söylemeliyiz.

Kalınacak süreye ve tur içeriklerine göre de fiyat seçenekleri değişmektedir. En iyi hizmeti en uygun fiyat almanız konusunda Beylikdüzü umre seyahatleri planlayan firma olarak sizlerin yanınızda oluyoruz. Aracı firma olarak uçuşlarınızdan konaklamanıza, gezilip görülecek tarihi ve dini özel mekânların seçilmesi ve bilgi aktarımına kadar seyahatinizle ilgili her detayı planlıyoruz.

Uçuş öncesinde tur planlaması sizlere iletilmektedir. Ne zaman ne yapılacağına dair fikir sahibi olmaktasınız.

Sizde bir yorum yapın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.